Sidor

onsdag 10 april 2013

Fotomodellen.

Nu är de nya prylarna provade och här kommer resultatet!

Foto: Husse

Ett stycke nytt halsband, väldigt stylish med texten "Staffordshire Bull Terrier".


























































En snygg spårsele med praktiskt handtag samt en spårlina/långt koppel på 10 meter.


































En boll på snöre i utomordentligt snygg färg.


























Ett koppel var beställt också men tyvärr hade de skickat ett för smalt. Det får visas när vi får rätt storlek. Jag måste säga att jag är överraskad över hur duktig Nikon var på att vara fotomodell. Han var väldigt lätt att styra och han stannade snällt kvar i den positionen man ställde honom i. Duktig vovve!

Nu kanske ni undrar varför inte Ollie fick några nya saker, men han har ju faktiskt redan allt, nästan. Under fem år har man hunnit samla på sig en hel del, och nu är det Nikon som behöver. Fast Ollie har faktiskt fått ett nytt koppel för inte så länge sedan, men det känns inte som att jag behöver visa det eftersom det ser exakt likadant ut som hans gamla. Det gamla hade blivit lite slitet, speciellt i reflexen, så nu har han ett nytt och eftersom jag trivs med det blev det ett likadant!

6 kommentarer:

  1. Grymt fina saker :) Ja klart den yngsta hunden oxå ska bli bortskämd, inte bara få ha ärvda grejjer som det oftast blir, i alla fall om man har flera av samma ras. Däremot blir de lika bortskämda om man har två av olika storlek :) Han var jätte duktig som fotomodell, det såg riktigt proffsigt ut :)

    SvaraRadera
  2. Hej, vart har du köpt det vita halsbandet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag kommer faktiskt inte ihåg vad webbshoppen hette, tyvärr. Det var så länge sedan.

      Radera
  3. Hej, vart har du köpt det vita halsbandet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag kommer faktiskt inte ihåg vad webbshoppen hette, tyvärr. Det var så länge sedan. Märket heter M.A.G.

      Radera