Sidor

onsdag 31 oktober 2012

Isigt.

Snön har både hunnit försvinna lite och kommit tillbaka, och smält snö som sedan utsätts för minusgrader och ett till lager av snö = halka. Jag sa det förra vintern och jag säger det igen, jag hatar när det är halt! Jag hoppas att det antingen blir varmare eller riktig vinter snart, för det här vädret vill jag inte  ha. När man har en valp som inte direkt är pålitlig i koppelvett underlättar det att kunna stå stadigt på fötterna.

Vi har inte gjort något speciellt varken idag eller igår. Jag har haft diverse möten angående mitt arbete som nu har nått sitt slut eftersom det var en tidsbegränsad anställning, så nu får vi se vad som händer framöver. Imorgon har vi i alla fall inget på agendan förrän kl 14.00 när husse åker till jobbet, så det kanske blir något skoj för hundarna på förmiddagen. Husse är ledig på fredag så det blir långhelg för oss!

Mycket mer än så har jag faktiskt inte att komma med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar