Sidor

onsdag 29 februari 2012

Reflexväst.

Idag köpte jag reflexvästen som jag tittade på igår. Husse följde med som smakråd och vi slog till. 90 kr rabatt är inte fy skam.
Eftersom bandet under magen var för långt för att fästa i kardborren fick jag fixa och trixa lite hemma med symaskinen, men det var enkelt gjort. Jag flyttade bara den luddiga delen av kardborren lite längre in.
Såhär fin är busen i sin nya reflexväst.


















Äntligen är det promenadväder. Isen har smält bort en hel del och dagens promenad var lite blöt och slaskig, men med sol och 10 plusgrader var det ändå härligt att vara ute.
En av oss fick tvätta fötterna när vi kom hem.



















Nu börjar årstiden som kräver bad efter varje promenad. Hoppas jag. Men man vet aldrig om snön tittar förbi en sväng till.

3 kommentarer:

  1. Tjusig reflexväst. Jag vet precis vad du menar med lortiga fötter. Man glömmer lätt bort under vintern hur lerigt det blir om tassarna både vår och höst. Tur att man inte är städpedant =)

    SvaraRadera
  2. Jaaa...nu börjar den perioden! Officiellt vår nu!

    SvaraRadera
  3. Här har vi ett tag kvar tills den perioden börjar... Här är det snö i mängder och den lär ju inte försvinna riktigt än ;)

    SvaraRadera