Sidor

måndag 13 februari 2012

En liten hund.

Jag har uppdaterat bloggen lite genom att sätta en personlig bild bredvid texten i adressfältet. Den är ju väldigt liten, men jag tror att man ser att det är en liten hund. Men inte vilken hund som helst såklart, det är ju Ollie. Jag tog en bild på Ollie och gjorde om den så att det blev en svart siluett mot vit bakgrund. Såhär blev bilden.











Det tog ett tag innan den syntes efter att jag hade lagt till bilden, men nu syns den i alla fall på min dator, och jag hoppas att den syns på era också.
Jag har även ändrat färg på rutan högst upp där det står "Följa Dela Rapportera" osv. Den var ganska fult blå förut, men nu är den grå och passar mycket bättre till bloggens färger.

Idag är husse ledig. Jag har varit på lite möten, men nu är jag också ledig, så vi borde hitta på något roligt med busen innan det blir mörkt. Han ligger just nu och protesterar för att vi är så tråkiga när vi sitter i soffan med varsin dator. Vi får väl se vad vi hittar på!

4 kommentarer:

  1. så fint det blev, små förändringar men det ger ju det där lilla extra=)

    SvaraRadera
  2. Proffsigt med egen bild i adressfältet. Hur gör man så?

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt! Fin blogg...den kommer vi att följa.

    SvaraRadera