Sidor

onsdag 15 februari 2012

Sjöpromenad.

Dagen har varit ganska händelselös, så jag har egentligen inte så mycket att blogga om. Jag har fixat Ollies klor och tagit en promenad i solskenet. Nu tar vi det lugnt och ser på teve.


















I måndags tog vi en promenad på en sjö. En stor, öppen yta var perfekt för busen att sträcka ut benen på, men det hade nog varit roligare om han hade haft en hundkompis att springa med. Han håller sig alltid ganska nära oss när han är lös, så han utnyttjade inte direkt den stora ytan om man säger så, för matte och husse är inte lika snabba i benen som små hundar är. Vi såg några andra hundar som sprang bredvid skidåkande ägare, och busen var superduktig på att hålla kontakten och behövde inte kopplas!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om nervösa föreläsare. Jag var tvungen att spola förbi en hel föresläsning med en kvinna som andades tungt, och typ smacka med munnen och höll på. Jag stod inte ut.

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig tur även om ingen hundkompis var med.

    SvaraRadera