Sidor

torsdag 9 februari 2012

En bra dag.

Jag känner att jag har fått mycket gjort idag, och det känns bra. Busen har kanske haft lite tråkigt när jag var på biblioteket och apoteket, städade, tvättade, diskade, lagade mat...
Men vi har hunnit med en trevlig promenad också. Jag brukar ofta gå med honom lite senare på dagen, och nu på vintern är det ju mörkt då. Men idag tog vi en promenad i dagsljus som en trevlig omväxling.
















Under vägen blev vi utskällda av en flock greyhounds. Jag räknade inte, men de var nog kanske sex stycken. Det var imponerande att se dem gå tillsammans, men det blev en hel kör av skall när de fick syn på Ollie. Han sa ingenting, men han reste raggen lite.

Jag filmade lite när vi gick. Såhär ser det ut på en vanlig promenad:

1 kommentar:

  1. Så skönt med ett slappt koppel :)
    Humlehunden promenixar så fint i slakt koppel, men Spunkvalpen kan lite nu och då fara runt som en helikopter både upp och ner och hit och dit. Gah.
    Man ska väl veta att man lever, eller nåt ;)

    SvaraRadera