Sidor

onsdag 5 september 2012

Mitt i strålen.

Japp, nu hände det. Jag visste väl att det skulle komma för eller senare.
Vad jag pratar om är att Nikon har en tendens att ofta vilja kontrollera vad Ollie håller på med, för storebror kan ju ha hittat något superspännande! Att han ser upp till Ollie är ju bra, men ibland passar det inte riktigt att sticka in nosen och se vad som händer på just den fläcken där Ollie står. Nikon fick nämligen kiss rakt i ansiktet när Ollie lyfte på benet.

Nu luktar Nikon kiss i ansiktet, och lycka till med att försöka torka av en staffevalp, i synnerhet i ansiktet eftersom det är där alla tänderna som måste bita i allt sitter. Men jag får väl göra ett försök.
Tyvärr tror jag inte att han kommer att lära sig något av händelsen, men vad är väl lite kiss i ansiktet när allt kommer omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar