Sidor

onsdag 25 januari 2012

Halkfritt.

Idag har jag köpt mig ett par broddar. Jag sprang på dem på Clas Ohlson och tänkte att jag lika gärna kunde passa på att prova. Just nu är det inte halt ute, det har faktiskt snöat så pass mycket att man kan promenera utan problem. Men när halkan slår till igen kanske jag inte behöver gnälla lika mycket om det.

























Broddarna täcker inte hela foten, bara hälen. Men jag tycker att de större ser lite klumpiga ut. De här är små och smidiga, och förhoppningsvis gör de någon nytta i alla fall. Och så har de ju en trevlig reflex också.

Busen och jag har tagit en promenad, och nu ska vi mysa ner i soffan och vänta på husse. Han plåtar hockey och det brukar bli sent, så det blir tv-kväll för mig och Ollie.

2 kommentarer:

  1. Gud så smart! Det ska nog jag också införskaffa mig, för här är det glashalt vissa dagar. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Du e förståndig du,det e pappa också för han har också köpt broddar. Liknande dina.

    SvaraRadera