Sidor

tisdag 19 februari 2013

Nytt halsband.

Promenad längs grusväg i skogen har vi ägnat oss åt idag. Ollie gick lös och Nikon gick med lina. Nikon har lånat någon av Ollies spårlinor förut, men nu när han har blivit så stark och tung var det på tiden att han fick en egen lina som är tjockare. Nu har han en rosa lina, och när det blir dags att börja spåra ska jag köpa en rosa spårsele åt honom. Jag vet redan vilken jag vill ha och har testat den i affären, men jag vill inte köpa den förrän till våren/sommaren när vi ska börja spåra eftersom jag inte vet hur mycket till han kommer att växa.
Ollie var duktig som vanligt på promenaden. Nikon lyssnade fint på inkallning med några enstaka undantag (därav linan).

Nikon fick ett nytt halsband, med tillhörande koppel, av husse idag. Det gamla valphalsbandet går snart inte att ställa ut mer och det är så smalt och känns lite opålitligt, så det var dags för en uppdatering.


















































































1 kommentar:

  1. Snyggt med den gul-svarta outfiten på Nikon.
    Trendig hund.

    SvaraRadera