Sidor

fredag 28 oktober 2011

Utflyktshelg.

Idag hoppade jag och busen in i bilen och gav oss iväg alldeles själva. Husse jobbar i helgen, så han var tvungen att stanna hemma, men busen och jag är hos mina föräldrar på kalas. I morgon blir det smörgåstårta för oss tvåbenta, men jag antar att de fyrbenta får en smakbit också.

Ollie har redan börjat festen med att stjäla katternas fisk. Fast stjäla är inte riktigt saninng. Han sitter och ser söt ut så att min mor ger honom ett eget fat med fisk som han slukar i ett nafs, och sedan äter han upp smulorna från katternas fat när de är klara.





































Dagen till ära hade busen också fått en ny leksak, som han slaktade på mindre än en minut...

Här kommer ett kort filmklipp på Ollie när vi är ute och går.

2 kommentarer:

  1. Mycket roligare att jobba när man ser att busen "sköter" sig. Haha, klappa terroristen från mig.
    /Husse.

    SvaraRadera
  2. Gulligt att han äter fisk :) Hundarna här äter mycket tveksamt upp fisk när de får

    SvaraRadera