Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Äntligen lite ordning.

Äntligen har vi ett kök! Golvmattan blev jättebra, kylskåpet står på rätt ställe, och det är verkligen skönt att ha lite ordning och reda.

Idag har vi varit på en snabbvisit hos Mynta, eftersom vi var tvugna att hämta våra vinterdäck som fanns där. Ollie tyckte att det var roligt som vanligt.
Efter det tog vi det lugnt ett tag, och sedan blev det en långpromenad. Jag hade bestämt vilken väg jag skulle gå, men jag gick helt i mina egna tankar och vips så hade jag gått förbi vägen jag skulle gå. Så jag fick gå en annan väg hem och det blev en lite kortare runda än det var tänkt. Så är det när man är tankspridd. 3400 steg kom vi i alla fall upp i.

Här kommer en bild på Ollies reflexväst som jag har sytt av en reflexväst till människor, och lite resårband.

















Och såhär ser han ut i mörkret. Kopplet och halsbandet har också reflex såklart.
















Nu hoppas jag att regntäcket kommer snart!

1 kommentar:

  1. Smart att sy egen reflexväst. Har flera som bara ligger och skräpar, och en hund som är i behov av en.

    Sv: Hunden på bilderna är en podengo portugues pequeno (pelo liso?). Riktigt härlig ras!

    SvaraRadera