Sidor

tisdag 11 oktober 2011

Lek och bus.

Igår fick Ollie hälsa på hos Mynta, det var väldigt uppskattat som vanligt. De leker så bra ihop och har jätteroligt. Dock är det väldigt svårt att få dem på samma bild när båda två är stilla.















Man får passa på att ta bilder när de ligger och vilar efter en stunds bus.





















Jag har letat på nätet efter sidor som säljer Hurtta-produkter till bra priser, tyvärr är det ganska hög frakt så det blir nog ungefär som att köpa direkt i butik. Däremot såg jag på Hurttas hemsida att regntäckena finns i svart nu, jättesnyggt! Klicka här för att se en bild. Egentligen ville jag ha ett grönt, men då visste jag inte att det fanns i svart. Ollie har det svarta vintertäcket och det är jättefint, så det blir nog ett svart regntäcke också snart. Grabben måste ju ha ett täcke som passar. Vintertäcket är faktiskt en storlek större, men det är ju tjockare också. Jag hoppas kunna prova ett regntäcke som är en storlek större i butik, och om de inte har svarta så får jag beställa från nätet.

Snart ska vi nog ta en promenad, eller så lagar jag mat först. Det visar sig.

1 kommentar:

  1. Det svarta var riktigt snyggt! Ska nog till Jennys hund och katt (japp, bor näästan i Gävle) i helgen, så ska passa på att kolla då. Kul att du också handlar där. Min favoritdjuraffär, helt klart.

    Långt är bra ;)

    SvaraRadera