Sidor

torsdag 21 juni 2012

Nu åker vi.

Hemkommen från jobbet sitter jag och väntar på att husse ska komma hem, för idag är det dags att åka till mina föräldrar. Väl där kommer vi att fira midsommar med god mat och förhoppningsvis fint väder. Sedan kommer dagen med stort D, för på lördag lämnar vi kvar Ollie hos mina föräldrar när vi åker för att hälsa på valparna! Det är verkligen spännande!

Busen kan såklart inte följa med när valparna är så små, men han har inget emot att skämmas bort av "mormor och morfar". Uppfödaren säger att valparna har blivit riktiga busar nu, och jag är glad att vi orkade vänta så pass länge innan vi hälsade på dem, för det är ju roligare att träffa små busiga valpar än små korvar som inte gör annat än sover och äter. Många kort kommer att knäppas förstås!

1 kommentar:

  1. Vad spännande! Jag ser fram emot många härliga bilder =)

    SvaraRadera