Sidor

tisdag 5 juli 2011

Platt-tunnel inköpt.

Nu har vi äntligen köpt en platt-tunnel. Dock blev det Rustas som jag har hört ska vara ganska dålig, och jag trodde att de hade slutat sälja den eftersom den inte finns med på hemsidan längre och inte heller har funnits i butiken. Men nu fanns det i alla fall, nedsatt från 249 kr till 99 kr, det tyckte jag det var värt även om den inte skulle vara så bra. Vi har inte testat den än, uppdateringar om det kommer framöver.

Anledningen till att vi var på Rusta var att vi skulle köpa bajspåsar. ÖB har tydligen slutat sälja de jag brukar köpa, så jag får göra en rättelse från förra inlägget och ändra mig till att jag köper bajspåsarna på Rusta. Det var samma påsar, med citrusdoft, men de hade ny förpackning. En annan sak som är bra med de påsarna är att de ligger en och en, inte på rulle, så man slipper riva loss (det kanske är höjden av lathet, men jag tycker att det är smidigare).

Idag har vi spenderat dagen med att titta på när husse åkte cross. Ollie är lugn och avslappnad trots att det är mycket stim och motorljud. Jag hade med mig en bok och Ollie sov mest.








































En liten film:


Vi hann även med att träffa Mynta en liten stund. Det blev lite spring och bus, och sedan var det dags att åka hem. Nu har han slocknat på sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar