Sidor

onsdag 2 januari 2013

Nyfiken i en strut.

Nu är vi på hemmaplan igen och vardagen återgår snart till det normala. Husse är ledig i några dagar till. Det var jättetrevligt hos mina föräldrar och vi är utvilade och allt annat än svältfödda, julbordet och nyårsmiddagen var suveräna.

På min systers blogg hittade jag några bilder på våra nyfiken-i-en-strut-hundar som självklart skulle vara med när hennes sambo skulle fotografera henne poserandes framför granen.







































































Foto: Henrik Nyh

Hoppas att det är okej att jag stal bilderna. Klicka här för att kika in på min systers blogg. Eller på hennes konst för den delen. Snart blir det till att shoppa en snygg ram till vår vackra tavla på hundarna som vi fick av henne i julklapp!

2 kommentarer:

  1. Bara helt galet att Johanna är din syster! Världen är så liten, t o m cyberspace! COOLT!

    SvaraRadera
  2. haha nej :) när jag var 14-15 hittade jag hennes blogg av slump och hon var den coolaste människa jag någonsin sett. Följde henne till och från ett tag och nu dök hon upp här. låter säkert som värsta stalkern haha! :)

    SvaraRadera