Sidor

måndag 23 juni 2014

Grönt och skönt gräs.

En av de största anledningarna till att jag vill flytta till hus är att jag vill ha en egen gård. Därför njuter jag alltid så mycket av att kunna släppa ut hundarna på gården hos mina föräldrar. Hundarna njuter också av det gröna och sköna gräset som man kan rulla i och ligga och sola på och till och med äta. Ibland tror jag att de är mer kossor än hundar.









































































Det är så skönt att hundarna kan gå ut när de vill och att man inte själv behöver klä på sig för att gå ut och rasta dem när det regnar. För regnade gjorde det en del, och det var också väldigt kallt trots att det ser varmt och mysigt ut på bilderna. Men hundarna njöt i alla fall, trots att vädret växlade snabbt. På hemvägen var det sol och regn om vartannat, och ibland var det sol och regn på samma gång.


















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar