Sidor

torsdag 24 november 2011

Dagarna kryper fram.

Ja, nu ska jag klaga lite.
Husse har jobbat otroligt mycket sista tiden, dagar, kvällar, helger... Kursen som jag går på är nu en eller två dagar per vecka. Det blir mycket ensamtid, och det är inte så roligt. Dessutom har jag känt mig sjuk de senaste dagarna, trött hela tiden, huvudvärk ibland, svettas så fort jag gör minsta lilla sak. Busen sover mest i brist på annat, jag känner mig som en väldigt tråkig matte. Igår blev det ingen långpromenad, får se om jag orkar ta en idag. Skulle gärna gått promenad med husse eftersom han jobbar dag idag och slutar kl 17, men han har någon fotografträff kl 18, så jag blir ensam ikväll också.

Jag kan i alla fall rapportera att lampan på halsbandet fungerar bra än så länge, och Ollie äter sin mat med glatt humör.

Jag hoppas att jag har lite mer energi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar