Sidor

söndag 20 april 2014

Hemgjorda viktmanschetter.

Vi köpte viktmanschetter till Nikon förut, för att han ska lära sig att använda benen lite mer. Han vill gärna passa när han går nämligen, och dessutom är det bra träning oavsett att använda viktmanschetter. Vi hann aldrig så lång att vi la i någon vikt, för manschetterna bara trillade av när vi var ute och gick med dem. Men nu fick jag plötsligt inspiration att sy egna, och det var precis vad jag gjorde.

Mina egna viktmanschetter sitter mycket bättre. De har både kardborre och resår. Jag måsta säga att jag är väldigt nöjd med resultatet. Jag ansträngde mig till och med lite extra och gjorde dubbla lager av tyg bara för att det skulle vara snyggt!










































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar