Sidor

lördag 4 januari 2014

Lekpromenad.

Det kändes inte som att det var helg idag eftersom vi bara har jobbat i två dagar. Men helg är det, och en extra lång dessutom. Vi tog en mysig kvällspromenad idag och passade på att köra lite stadsagility. Eller det var väl snarare en eftermiddagspromenad, men det känns ju som kväll när det är mörkt ute. Vi går i alla fall mot ljusare tider nu, men än så länge är det reflexer på som gäller.

Hundarna fick hoppa upp på och över olika saker och gå balansgång, och jag fortsatte träna "gå runt" med Ollie. Jag hade helt glömt bort att jag hade börjat träna det, men när vi gick förbi parken där jag fick idén kom jag på det. Ollie kom också ihåg vad det handlade om och sprang runt trädet flera gånger, fast han försökte fuska lite också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar