Sidor

måndag 18 november 2013

Det händer inte så mycket.

Det känns lite som att man går i väntans tider. Det lackar mot jul, och tiden går fort. Jag har inte så mycket att blogga om, för det händer inte så mycket just nu. Inte något hundrelaterat i alla fall. Det är mest bilbesiktningar, jobb, möten och annat på gång. Man börjar planera lite inför julen. Jag fyller år idag. Vi går promenader och tränar lite smått då och då, men som sagt inte så mycket värt att skriva om.

I helgen gick vi på elljusspåret. Höstvärmen håller sig kvar och det var runt 7 plusgrader igår. Några minusgrader har vi haft, men jag skulle inte kalla det vinter. Skönt tycker Ollie, som slipper ha täcke på sig.


















Jag tycker också att det är skönt, men jag vill ändå ha snö snart. Det är så trist att se en grön gräsmatta på advent. Snart är det dags att plocka fram ljusstakarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar