Sidor

torsdag 5 februari 2015

Strålande sol.

Idag tog jag och grabbarna en promenad i strålande solsken. Det var ett tag sedan, med tanke på att det har vräkt ner i snö i flera dagar nu. Solsken och fem minusgrader var ett perfekt promenadväder, och vi njöt alla tre.

Ollie gick lös, så han njöt lite extra mycket. Jag njöt också lite extra mycket när vi passerade hundrastgården och fick ett gäng skällande små hundar med oss längs stängslet och jag gick där med min lilla hund som gick lös och inte ens tittade åt dem. Sådan är han, min buse, och det gör mig stolt. Fast ibland kan han förstås skälla ut grannhundarna efter noter också, och då får man skämmas istället.

När vi kom hem hittade Ollie en solstrimma i att ligga i. Han älskar verkligen att ligga i solen. En riktig liten livsnjutare är han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar