Sidor

onsdag 15 oktober 2014

Soffläge.

Jag har uppdaterat lite dåligt på senaste tiden. Det känns trist eftersom jag tycker att en blogg ska uppdateras hyfsat ofta för att hållas levande och rolig. Men det är som det är helt enkelt. Jag funderade på om jag skulle sluta blogga eftersom jag inte lyckas hålla bloggen levande just nu, men varför ska jag göra det egentligen? Jag slänger in något inlägg då och då, och det är ju upp till var och en om man vill läsa.

Just nu är jag fortfarande lite snuvig och har en envis hosta, så det blir mest lugnare promenader. Dessutom regnar det ganska mycket, och då vill varken jag eller hundarna vara ute någon längre stund. Vi har helt enkelt en ganska passiv period nu, både frivilligt och ofrivilligt. Och då blir bloggen också passiv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar